Tilia är i Malung !

Idag var jag på Homna ,jag blev klar så fort att jag kom på att jag hör om jag kan åka iväg med Tilia...Det gick bra o komma så jag lastade o åkte dom 15-16 milen det är till Carina,   TACK för maten och trevligt prat CARINA !  =O)
Är så roligt att få komma bort lite o kika på andras pållar,och personligen tycker jag Carina är för skojjig! och hennes härliga dialekt!  Fiona hade jag kunnat norpa med mig hem...Skulle ha passat på när Carina gick efter vatten...=O) Om inte annat kanske hon kommit hem till mig en vända och hälsat på , frågan var väl mest hur glad hon skulle varit då?? ...; O)

Tilia är  nog motaglig inom det snaraste såg det ut som till Zorrys stora glädje..Carina tyckte Tilia såg fin ut och det glädjer ju mig eftersom hon ägt henne förr...Barre kunde inte förstå varför mamma började fjanta och lyfta svansen och såg alldeles jollig ut, bara för att en annan häst gnäggade lite...Konstiga vuxna...=O/

Måste erkänna att jag känner mig lite seg nu efter all värme det blir utan AC...Märks väl om man har nackspärr eller är snorig imorron, blev ganska mkt öppen ruta.

Nu Marie är du ännu ett steg närmare ditt "drömföl"..=O)

Isa har haft en trotsvisning över att få vara ensam igen....=O(  En korg för ungarna blev flisad, och än värre , så fick hon tag i en paradisask som hon länsade...Får hålla koll så hon inte blir dålig. Plus en banan med skal o allt slukades...Inte underligt att hon äter lite dåligt med torrfoder..

På torsdag blir det badning inför Falun, får nog gå med Omeega så hon torkar, sist jag badade henne dödade hon mitt enda fleecetäcke som hon o Trine kan ha, tog inte ens 10 min så var det i bitar...=O( Crispa sköter sig bättre.

Tjena snygging!  Varför är det ett staket mellan oss för?? Jädra preventivmedel....Måste klura hur jag kommer in till den där läckerbiten...(ser ut som båda tycker lika) =O))


image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0