Ledig dag.

Idag har jag ledigt så jag har jobbat ikapp lite som har fått varit liggande ett tag. Skönt att fått det gjort..

Har bla annat anmält Pelle o fölisarna till premieringen , åker till bollnäs en dag o Rättvik nästa. Då behöver jag inte mer än en transport. Zdeno får vänta tills nästa år vill ju iof ha ett omdömme på honom men det får vänta för han växer på alla håll verkar det som.

Det är fint väder här nu men det lät som att det ska bli regnskurar lite senare..Fick katalogen till Delsbo idag så nu närmar det sig! =O)  Ska bli kul o se hur Cissi står sig i konkurrensen, det blir första ggn vi ställer ut henne fast vi haft henne näst längst av shettisarna.Hon är ju bra nog avis på dom flesta andra som får gå och äta hur mkt dom vill, livet är orättvist ibland..=O))

Nu ska jag nog ta en tupplur med Erik, det var ett tag sen sist..

OHHH va trött jag blir...Nu går det inte o ladda upp bilder igen...Ett sista försök...näpp.
just det., det är nå tjall med min email så har nån mejlat o inte fått svar så beror det på det ,inte för att jag är oartig ..=O) Ska försöka få hjälp med det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0