Inget speciellt sker...

Som rubriken säger,det har inte hänt nå speciellt sen sist..

Jag har knåpat och försökt få till nå bra att ha på hemsidan , Typ om oss, men det är ju inte så lätt det här med att skriva så att andra förstår hur man menar..Jag är defenitivt inte nåt proffs och jag vill ju förmedla hur "jag " är,hmmm det märks i sinom tid hur jag lyckats förmodar jag...=O)
Får väl redigera några ggr,man tycker man fått till det hyfsat,sen läser man några ggr och ser att det var ju inte riktigt bra ändå...=O/ Fniss ,vissa får säkert spatt på mig .. ; )

Nu är det dags att försöka med mina kulinariska färdigheter,tur att ungarna äter det mesta och är snäll mot mig =o)
Min fantasi i att hitta på varierad mat är i botten för tillfället...

Sätter in en standard bild ,haha, det är Pellemule i "Closekontakt" ,behöver lite skratt...Är ju bra att dom är sociala..

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0