Full fart...

Ja denna dag har gått också...Har inte hunnit gjort allt som jag skulle.Har varit och handlat farsdags presenter och det tar tid när man får springa o leta barn hela tiden dom hade många förslag :-). Sen presenter till deras två kusiner för dom fyller även denna vecka. Sen har jag varit på min bassängträning,så skönt varmt vatten(34`)och passade på att sola,man känner sig mycket piggare när man har lite färg i ansiktet ,än att ett lik möter en i spegeln...:-=)
Jag har mest bara matat mina pållar idag,ska gå ut nu o mucka och ta in Flöjta  o cissi så dom får sitt kraftfoder.
Lite svårt att få upp hullet på Flöjta,hon är en tunnis annars och nu är hon dräktig...Plus att hon hade lindrig fång i våras men jag hoppas att hon tar och mullar på sig ,ökar succesivt med kraftfodret.
Imorron ska jag pyssla med mina damer o herrar mens barnen är på dagis! natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0