Regn,regn o regn...

Ja idag är en kojdag...Nästan..

Det har regnat nästan hela dan så jag har hållit mig inne, slöat mest tills ungarna skulle hämtas. Då drog jag ner på byn för o gå på banken,fixa nytt certifikat så jag kan dona räkningarna, ska snart försöka fixa det..=o/ Sen handla lite mat..
Och vart jag inte stoppad av polisen då?? Jo då, kolla körkort o blåsa, men så trevlig som han var så får han gärna stoppa mig fler ggr ;o).

Väl hemma så var ungarna snälla?! o pysslade på själva länge. Erik hade papparattzi lekar, jag sparade ett av dom alla kort han knäppt ;o)

Det ser ut som det gått en tromb genom rummet, och det är bara hästar som gäller för madammen..

Sen tog vi itu med klädpåsarna vi fått från Malung!
Här är bild på dom BÄSTA sakerna i dom påsarna...
     

Vi TACKAR Carina o LINN så mkt för alla fina kläder!! Vilken tur att du växer så fort tjejen!!
Erik var så glad att det fanns ETT plagg som han kunde ha =o) Men det finns o växa i oxå.

Sen glömde jag av att lägga in lite nya kort på fröken Bella igår, hon är ju fortfarande tunn men det går åt rätt håll iaf..

Sen har hon inte mkt päls kvar o fälla, men ja halsen behöver ju lite mer massa så att säga än.Ryggraden står inte upp längre men inte är det brett där inte.


Hon är lite rolig för hon vet vad hon vill, så nån dispyt har vi haft, vill hon inte kan hon försöka gå rakt över en , och det är ju en grej jag HATAR ! det är ju ett tecken på att hon tycker att hon bestämmer, men se det funkar INTE på denna gård så hon är LIITE förnärmad på mig ibland men det blir bättre det med. Sen är hon ju 10 år så vad vet jag vad allt hon har i bagaget, det får man ju ta hänsyn till. Det blir nog bra med tiden.

Nä nu ska jag försöka fixa med banken då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0