Vinter IGEN ??

Japp då är det ytterligare 1 dec snö som ska smälta bort =o( Är ju helt otroligt, o april är kvar...

Jag hann iaf inte fixa klart vagnen, det ringde en tjej från byn på Cavaletti rockarden jag har annons på. hon var hit o kollade så nu är den billigare såld oxå då, ibland har man flyt..

Så nu är det Cavalettin kvar med sele..
Blir lite less för folk mejlar med världens skambud , SÅ desperat är jag inte efter pengar. Jag har sett att det ska ändras på min till salu sida,
 Priset för rockarden är 4500 kr o paketpris 6000kr med selen.

Imorgon blir det en tur o kolla en grej, får väl se om den är med hem eller inte.Och sällskap får jag oxå, KUL!

Påsken närmar sig med ska försöka pynta lite idag så det blir gjort..

En lessam nyhet är att dels hittade jag en höna död, såg ut o sova, har ingen aning om varför hon dog men alla andra är då pigga, Glad Påsk på dig hönan..=o/
Sen så har våran myskanin Nisse fått avsluta sina dagar , han blev 8 år, så han har väl haft ett långt liv ändå.Han har ju som sagt varit halvblind och haft svårt att hålla hullet så förmodligen har tänderna varit halvdana , så när jag ändå skulle lämna iväg hönan till sin sista uppgift , nämligen rävbete, fick Nisseman följa med. Han hann aldrig märka nåt, gosade med mig sen knack så var det klart.

Min gubbe tycker jag är rå...

Men det lider då ingen brist på kaniner o gosa med iaf, 5 st kvar...
Oj nu kikar solen fram så nu är det bäst o skynda ut o njuta så länge det varar..Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0