Det kom ett PAKET!!

Men STORT TACK ANNA!! Gissa om att jag vart överraskad , o GLAD!!

Q?? undrar ni ,
jo med posten idag kom ett paket från Haganäs...Uhu ,vilken rejäl faktura hon donat nu då tänkte jag ;o) (skämt o sido) Men ingen fara, det var två jättesöta tröjor åt Martin o ett grattiskort!! Det var nästan så tårarna kom på mig !! (ärligt så trillade det nån ;)
Tack så mycket ,säger Martin!


Ja ska vi fortsätta på torsdan då, på em kom Mamma o min mormor upp o firade Erik, han fick pengar o ett par gympadojor som han velat ha så han var glad grabben.

På fredan så sov Erik han sin stora idol kusin Jonas , dom hade badat o cyklat en massa.Lördan ägnade jag mig åt att sova allt jag kunde, totalt däckad av värmen ,Marko var storartad som var o badade o fiskade med ungarna, fast han egentligen är mer anti mot värme än jag..Men det är nog fortfarande hormoner som bollar med mig..
Visst blir man trött av att bara titta?

Och just ja, jag har ju hästar oxå...Fick lägesrapport av Anna igår att Cissi tagit nu, Skönt !
Wilma har gjort ett pangjobb o tagit ut o hjälpt mig o muckat dessa dagar, min BÄSTA hästskötare!!

Nu måste jag åka till BVC med Martin o gänget för att skrivas in..-Hörs!!



Kommentarer
Postat av: Linda

För att inte ha så mycket tid, tycker jag du är riktigt duktig på att uppdatera bloggen nuförtiden ;-)

2010-07-06 @ 17:04:09
URL: http://www.stuteri-finnsta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0