Lite senare o ett gladare inlägg...=o)

Ja nu ett antal timmar senare är jag på bättre humör. Ett tag iaf ; o)

Hämtade ungarna o då ville Wilma ut o rida så Puzz sadlades o Cissi selades. Bäst o passa på medans solen var uppe o tempen "bara" visade -12.
Under färden ringde min goa vän Carina, hann inte prata så mkt så dog batteriet i min mobil..=o/

Försöker ringa dig senare eller i morron!

Sen så väl hemma igen så tog jag Zdeno och longerade honom lite, gick jättebra iom att jag bara gjort det med honom några ggr förr. Nu har jag införskaffat en långpisk o vips så mkt fortare dom fattar vad man menar utan att man behöver pyllsa med linan..

Sen kom Wilma fortfarande med ridmunderingen på o frågade" När ska jag få rida på Zdeno då?"..
Ja nu om du vill, svarade jag så nu är oskulden tagen på honom och Wilma har ridit lite enkelt, jag ledde honom o hon satt bara så han får vänja sig lite lugnt...

Vem kan vara sur på honom nå länge? Inte jag iaf, han är så cool o snäll. Se själva! Första ggn nån sitter på honom o lilla Erik står o håller så jag kan knäppa bildbevis !

Ni får bortse från hans skitiga look, han rullade sig innan vi gick ut o jag tänkte ju bara longera därav struntade jag i borstningen före...



Mysplutten!


Hörs en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0