Välkommen hem killar!!

Ja som rubriken lyder så har jag hämtat hem grabbarna ! Måste erkänna att jag har saknat dom mycket samtidigt har det varit skönt med lite semester.

Allt är som vanligt med dom, iiih ,sprätt, nyp o spring!! Dom har växt på sig rejält ,mer än jag trodde så det är väl bra då.Dom får gå hos grannen nu o beta upp lite. SUPERSTORT TACK TILL DIG ANNA!! SOM TAGIT SÅ VÄL HAND OM DOM. Trots björnar o allt...
Dom kommer nog gärna nästa sommar igen om det blir så.

Verkligen som vanligt...."Kommer o pratar med dig jag då"..Jag fick hålla mig utanför hagen så lyckades jag med nå halvbraa´kort.


Pelle är inte överbygd han står med framändan i lutning ; o) Bus i bakgrunden..


Jag ska döpa om Barre till "växtknotan " tror jag. Men han blir bättre o bättre, sakta men säkert. =o)


Ett vackert kvällskort!

Hörs en annan dag! Och var rädd om er alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0