Jösses,,,här igen !

Nu blir ni impade va?? Carina och Marie?!!  Dom knusslar så väldigt bara för att jag saknar inspiration o skriver så sällan...

Men nu hade jag kameran med mig ut idag i blåsten, men som vanligt med min tur vart det nåt kort sen " LOW BATTERY" och sen knäpper den av sig själv så fint så.. =o/ MORR!!

Idag har jag tömkört Zdeno lite för o friska upp minnet på honom, och gissa , han är inte nå senil alls! Nu får han extra träning iom att Cissi o Puzzel går tråd i tråd med vår lilla ridbana, kanonnyttigt !  Sen på med tränset o öva lite med uppställningar o skritt o trav, han är SÅÅÅ duktig här hemma nu..Men risken är ju att det blir andra bullar i Falun, jag är nu helt inställd på att det inte går så bra för honom, han är lite för tunn än och jag hinner aldrig få upp honom dit, men vi tar det som träning sen så ska vi komma igång med träning ordentligt så får vi se vad som händer , får han 36 så åker väl kulorna förmodligen men han har ju haft 38 båda ggr han är visad tidigare med bra kritik..
Har ingen brådska med honom, han kan få växa i den takt han behöver iom att han är så snäll...

Ridbanan, fortfarande inte riktigt klar , muckning, gräsklippning och få upp bokstäver kvar..

Radarparet syns i ena hörnet av deras hage bredvid.. 

Kolla vad som kommer här då...Kanske vore nåt ;o)

Snälla SNÄLLA Snälla kom o prata med mig då !!

Skit i han, du har ju mig.. säger Cissi..Ja det har jag ju...

Imorron är det potatisplockning som gäller , då ska jag tjäna ihop nån krona så jag kan köpa lite läder o spännen så jag kan sy nå mer gimma eller nå..Sen vill jag hemskt gärna gå på bio, flickan som lekte med elden, tror jag den heter...Nu är det kolsvart ute och klockan är 20,10, trist...
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0