Höstrusk...

Ja nu får jag nog ta mig i örat själv, väldigt vad jag bloggar sällan...Iof så är det lite stiltje här oxå.

Har varit en massa regn i flera dagar sen blåser det ju så mkt här...Idag har solen varit framme iaf.Jag själv har ont i lederna /musklerna , typiskt när det blir det här råkalla höstrusket, så jag har varit lite off i helgen.
Myggfönstret åkte ut i lördags så lite trevligare temp vart det i sovrummet. Sen ringde grannen Nisse runt 10 på lördfm, då hade en farbror sett en bamsevarg alldeles ovanför hans gård i skogen...Skitkul !! Jag har ju ingen ström åt killarna iom att Nisse håller på och gallrar i hagen, så han har tagit ner tråden, ska väl säga att det inte är i samma hage som killarna går i MEN jag behöver ju tråden för att vidabefodra strömmen.. .
Nu verkar den inte så hungrig för killarna har varit lugna och inte haft nå besök än iaf.

Jag börjar fundera om jag inte tagit mig vatten över skallen när jag anmält Crispa o Trinis till Delsbo...Dom jäser o jäser samt börjar vinterlurvet komma rejält...Trine som blir som en badboll då ; o/= typen blir ju inte det bästa., få se om hon följer med..


Har inte hänt så mkt mer nu ,måste ju smälla in en bild på bästisarna med oxå då!
"GUUD va synd om oss!! vi får inte beta.."

 Cissi ska jag försöka raka denna vecka , börjar bli dags nu..


Nu ska jag väl gå ut och göra kväller med djuren sen med mig själv...Vi får höras en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0