Smått o gott

Ja idag är det ytterligare en kanondag med sol, var ut och knäppte lite kort mm.

Tyvärr ser det ut som att Zdeno får vara hemma från svärdsjö,  han har kliat av sig päls på baken så det är ju inge snygt direkt o inte går det att gömma under nå man heller ,det blir väl fler tillfällen antar jag...Men jag misstänker att dom andra killarna hjälpt till oxå för det är där dom brukar bitas när dom busar...

Barnen är det full fart på nu igen dom hostar lite nu mest...
I morron är det alla hjärtans dag och jag hälsar ALLA MINA VÄNNER en riktigt trevlig dag !

Har väl inte så mkt mer o förtälja nu förutom att gubben är till Gävle idag och kanske bilaffärar..Vi får väl se hur det blir...

Slänger in nåt kort sen idag.. Önskar alla en TREVLIG HELG !!

Busgänget ! i full fart, sekunden efter så reste sig Zdeno o Pelle o bankade lite..



Vänner !  Flöjta o Trine..


Crispa myser , visst bor det en fernandobebis här inne ?


Tja ! Langa hit mer hö matte ! Där bor en Zorrybebis med all mat.


Hej, ska vi prata??  undrar Cissi.


Matte ,släpp in mig till grabbarna dom verkar ha det så kul...jämfört med dom här kärringarna som bara äter o sover...Verkar Omeega säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0