Fetisdagen...

Ja nu är man mätt på semla ! och en massa klubbor o godis..

Var till frissan med Wilmis, gissa om att hon blev fin! Där fick jag för att jag snålat i alla år och klippt själv.

 Nej oops det var ju jag.. Där var hon..Ni får bortse från sminket , hon var en blodtörstig häxa idag...

Iaf så gick det bra hos frissan och resan gick mot Alfta och på med dräkterna o ut på byn. Erik var lite blyg dom första gångerna i affärerna (han har alltid varit skeptisk mot främmande) men sen fattade han ,Flina, få godis, och säg Tack !!
Peace off cake !! Så dom fick ihop en massa skojiga saker bla ett luffarshack .Men alla saker är jobbiga så efter ett tag så frågar Erik "är det inte slut på affärer snart? mina ben orkar inte mer::"
Vad säger man =o) klart som sjutton det finns fler affärer, gå o ragga godis åt mamma nu !! Skojar bara...

Båda var då väldigt nöjda och social träning fick dom ju med (mina skogstroll till ungar) ..=o)
Måste ju slänga in en bild på dom !


Imorron planerar jag o åka iväg o bada några killar om det fortsätter o vara milt , samt hämta mer hösilage .Måste medge att min hjärna går för högvarv, måste försöka vrida ner varvtalet annars blir det överhettat snart.. men kroppen vill sova så jag går o provar nu då..
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0