Regn...

Ja nu sitter jag vid datan och kollar ut mens det vräker ner regn...Stona med föl har fått gå in och äta och få chansen o torka upp lite..

Igår var Sara o Lars hit och kollade könet på mina kaninungar, en hel drös med pojkar vad dom kunde se.Ev en som kan vara en hona dom var osäker..Dom föder upp kaniner och det är därifrån Jena och Mulle kommer ifrån. STORT TACK för hjälpen.

Hundkursen i går kväll var rolig, Isa funkar bättre o bättre, det syns att hon blivit mer självsäker och är inte lika osäker på andra vovvar längre.Nästa vecka blir det träning på byn..

Har även blivit bestämt att Brave Boy kommer att flytta till Harmånger i dec- jan.
Han kommer att få ett kanonhem som körponny och agera sällskap åt en islänning, det är Lena med familj som var här och kikade tidigare ,som blir hans nya ägare.Dom har köpt en gård som dom ska flytta till , därför får han stanna här tills dom fått iordning allt och det kan ju inte bli bättre för mig heller ,för då kan han gå längre med Flöjta..

Ibland löser det sig till det bästa ,även om man tvivlar ibland =o)..

Imorgon så är det ridning för Wilma och jag ska bli en krulltott ; 0)  Har velat permanentat mig länge och nu har jag gjort slag i saken så 12,30 imorgon sitter jag i stolen och blir just det. =O )

Nu kommer en standard hur det går till när man ska knäppa kort på Zdeno....


Mmmm va spännande det luktar...Matte SMYGER...
 NÄMEN hej matte  ! Vill du gosa??
 INTE ?? men om jag SMYGER till dig då ?? Sluta backa matte !
HAHA matte gav upp ! Nu e jag NÖJD sa Zdeno...Älskar o gosas.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej. Nu har jag skrivit ihop någon rad :)

Både roligt och tråkigt gissar jag på att de är nu om du ska sälja en guldklimp ;)men huvudsak han får de bra!! Lär väl hinna upp innan han flyttar...

2008-10-10 @ 17:52:58
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0