Ärentuna...Guld =o)

Ja då var man hemkommen efter ca 45 mil i blåst...Men det gick ganska lätt på hemvägen iaf..Det började med att bilen var helt dö så vi fick kabla igång så då blev vi sen ,trodde inte vi skulle hinna men det gjorde vi..

Wilma följde med och hjälpte mig så gott hon kunde mitt rara lilla troll !
Det var 8 st så två var strukna , kändes lite pirrigt för det var många riktigt fina svartingar i ringen...Det gick ganska bra o visa henne förutom att jag är osäker hur fort jag ska springa med henne i traven , men jag lär mig ju bara genom övning...; o)  Gissa om min förvåning när vi får följa efter Kismet o går tvåa  i rangeringen !!! Johanna kom efter mig med Grizzla och DET trodde jag ju INTE skulle hända , ringräven som är så himla duktig på och visa fram dom..( Har ju varit efter henne 2 ggr tidigare).

Blev så glad och lycklig över den oväntade placeringen !! Hennes rad blev 98887 = 40 Guld !!

En bild på den VACKRASTE !   Tyvärr lite mörkt o prickigt ,men skaplig ändå med våran kamera.



Crispas vackra huvud som inte riktigt kommer till sin rätt på den här bilden, hon var trött...Gogumman, när vi väntade på vår tur in o visa sen vi gått på ring så somnade hon rätt o slätt..Är jobbigt o vara gravid ; o) Hon är iaf en ängel , så mysig o go!!



Skickar Grattishälsningar till alla !! 
Tack Carina för raderna i GB ! Nu ska jag ramla ner i soffan. Skriver mer när jag har hunnit smälta allt.Fortsättning följer.... =O)  TREVLIG HELG ALLA !!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis!! 40 p är inte illa :) lika som du fick när du gick med Jenka men då gick du med vinnar hästen ;) här har vi bara sorg över Lurvas ännu.. Fan vad varg vi har här igen då! Blir så le på att dom ska vara här och stryka.

2008-10-26 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0