Sommar o sooollll.

Ja nu var det ett tag sen igen jag skrev men jag har inte klarat av o sitta vid datan på ovanvåningen det har typ varit 50 grader där...=O)

Dagarna har mest gått åt till att söka skugga och bada med barnen och vattna djuren. Har lyckats putsa av lite bete här hemma så nu är dom fina igen får hoppas det växer upp lite igen men det går trögt iom att det är så torrt..

Idag ska vi åka iväg till Järvsö och sova i stugan nån natt och gå på järvzoo mm.Cissi o Crispa får följa med hade jag tänkt.Dels så har wilma nån att rida på och jag slipper vara orolig över Crispa o Kungen ,jag vågar inte ha dom i samma hage nå mer.

Nu ska jag ut och byta matta på baklemmen på transporten den har varit trasig och jag har haft min årliga urspolning/ städning nu och skaffat en ny så det blir till o lossa muttrar nu ex. antal.Men sen blir det fint o man klarar sig ett tag.

Ha en trevlig vecka alla !  

En bild på våran härliga anka Glitter som wilma döpt henne till.Hon äter ur handen och hade precis tagit ett smakprov av Wilmas tå vilket inte uppskattades....=O)) (Vadå?? kunde ju varit ätbart...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0