Smått o gott..

Nu skriver jag igen....=O) 
har jobbat på fm och sen sov jag middag igen !! Att jag klarar av o sova men tydligen behöver jag det..

Idag har Wilma ridit Cissi och jag har spänt för Crispa för trillan vet inte om hon gått för det förr men det gick bra iaf. Hon är lite tittig för olika saker ex så kom Erik o cykla o mamma min gick med hundarna DET var ju nånting FARLIGT , men hon försöker inte kasta eller nå sånt men en spänd fjäder som KAN explodera är hon ju....
=O))
Sen fick Flöjta o fölis gå en tur med me trillan, hon är bra underbar min dam,hon har varit förspänd en ggn förr med trillan ( Ifjol) men hon knallar på o tycker livet e skoj o få jobba .Hon är lite rädd när skaklarna tar i när hon vänder men hon skötte sig jättebra och är man bara med o håller in henne så går det bra..Så det blir defenitivt fler turer.

Är ledig i morron så är det väder så ska jag spänna för Trine o Tilia med, dags att deras fölar får vara med också..

JIPPIEE nu funkade det med bilden...Mina triss i grabbar! som växer o frodas, o blir störd mitt i maten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0