Grubblerier...

Ja nu har ännu några dagar passerat...
Har stängt hage så imorgon ska Zdeno och Pelle få flytta till mer mat..Kommer nog att uppskattas.
Har väl inte hänt så jättemycket här annars men man lyckas sysselsätta sig hela tiden ändå...Knepigt..

Har sett att en pålle jag haft ögonen på ett tag är till salu nu,,är väldigt sugen men jag måste fundera och överväga hur jag ska göra med Kungen först..Tycker inte att jag kan stå och föda en nordis som jag inte använder längre men samtidigt vill jag inte ta bort honom för han kan ha många fina år kvar...Finns kanske nån som vill ta honom på foder med lite tur..
Ridningen har jag övergett nu för när kroppen säger ifrån och man har värk i flera dar efter en tur , och stretshing inte hjälper,,så blir det inte värt det...Tragiskt men sant.Och jag har inga möjligheter att rida ofta längre.

Barre har blivit totalt tam och kelig ,så fort man kommer ut står han o tittar och söker kontakt med en..Brave boy( låter mkt finare än Leffe) så jag kallar honom för det hädanefter, är också pratsjuk och börjar inse att det kan vara trevligt och umgås med tvåbeningarna ibland.


   Har äntligen lyckats fånga Brave Boy på bild UTAN en halv rumpa av de andra fölisarna med...Har grovnat i och blivit riktigt trevlig tycker jag själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0