Smått o gott...

I natt har det varit 19 minus här,och nu är det 4 minus...Jag är så trött på detta gungande av grader , all kyla går ju in...=/ 
Kan ju säga att mina "troll" var riktigt runda i morse av all päls som stod rakt ut =).
Vattnet hade inte fryst så mycket som jag räknat med,skönt då hjälper min isolering lite iaf.

Jag tog barnen och åkte på badhust i kväll, vi hade superroligt så dit blir det fler gånger...
sen tog vi pizza med hem. Nu ska jag kolla på "Bonden" sen ut och göra kväller med djuren..

Jag tänker många ggr att "fy nu läre jag ut igen"  på kvällarna men när jag väl är ute så kan jag poa på i flera timmar,Tur att jag har mina goa djur att dona med annars har nog min karl fått frispel...=))( Jag kan vara ganska rastlös av mig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0