Kallt igen.

Nu är det 11 minus ute, har försökt att isolera badkaret lite få se om det hjälper nå .

Har hämtat hö och halmbal idag ,är  5 veckor sist jag hämtade så nu vet man ungefär hur länge en bal räcker..
Nu är Marko hemma så han får rätta till höhäcken jag råkade flytta på i förra veckan..=)

Har kört Cissi och haft Zdeno på släp för första ggn,gick bra men på hemvägen så testade han om det  gick att söla men det funkade inge bra..Cissi tog ner huvudet och tog i och drog ännu mer .Shit happends ! för honom..

Crispa har funnit sig väl tillrätta,men hon är en lite försynt och blyg dam,det rättar nog till sig när hon lär känna  mig mer.Nu ska hon få gå och äta upp sig ett tag sen ska vi ta och köra henne nåt tag i framtiden.Hon gillar att bli borstad då står hon och njuter,men inte om Flöjta redan är ute på morgonen,då är det bråttom ut man kan ju missa nå go mat !!  I kväll är det Uggly Betty det är småskoj tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0