Tråkväder och Monsterjam !!

Nu har det varit tråkigt väder ett tag , såg så lovande ut med frostnätter o fina dagar.. men nu hägrar leran o rusket ,suck....
Haloween passerade och kidsen ordnade lite spökvandring med fika efter,kladdkaka,chokladbollar och vinbärskaka.. Tänk vilka duktiga ena,dom bakade själva. Ringde och bjöd in far o morföräldrarna,lyckades skrämma pappa på riktigt oxå,😊en lyckad kväll enligt alla..😂
 
Mellan allt gråväder hann vi smita ut i kojhagen och 
Erik fixade eld så vi grillade lite korv. Mysigt!
Jag började kolla av trådar och insåg att vissa sträckor suttit säkert i 8år, och måånga skarvar på vissa ställen
.. Dags att byta,'som ett brev på posten ' kom rabbatcheckar från granngården , så  bara att köra då..
Jag och Martin hjälptes åt och vips var det både rensat efter tråden och bytt.
 
 
Var en som ville umgås och gillade smågranskott.😊 Han är en riktig myspropp Benji,.Har även longerat honom och han var duktig,lyhörd på kroppspråket,då blir det kul att jobba med dom!!
 
Sen den 7de november var det dags för friends arena,Monsterjam !!
 Omg hur det lät när alla kom in!  Och ja,vad säger man..
Förstår varför dom heter monster,jisses vilka hopp,studs och vurpor 😨
Vanliga personbilarna ser ju ut som leksaker.. Monster.
Scooby doo
Svensken Blue Thunders första krash..
Favoriten Grave Digger ! Vilken vann rubbet oxå..
Men visst var det kul men jag gillar fyrbenta hästkrafter bäst jag. 😉
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0