Äntligen kallare..

Jag har lyckats ta mig i kragen och kommit iväg och badat igenom Ceve, Terror och Benji. Var välbehövligt på alla tre ,så nu får det gärna frysa på innan hovskäggen blir totalleriga igen.
Täcket satt som en smäck .👍
Sen pysslade Wilma med Benji en kväll ,slutade med en promenad med transportskydd 😜  "tänk att få ha såna här på visning ,då blir det bra på gångarterna" säger Wilmis..dahh 😂
 
Benji undra nog mest vilken nytta det var..?
Sen var det dags för baggarna att få åka vidare,lite känns det i hjärtat allra helst när dom snällt följer med mig in i transporten alla fem.😕.
Men nu är det klart och jag har min del av kött,vilket alla i familjen vägrar äta..
Trassel myser på fönsterbrädan, börjar bli dags för kastration , märks att dom börjar bli tonåringar nu.
Tråångt..
Händer inte så mycket på hästfronten ,blev stenhårt i backen så mycket skritt blir det.
Wilma har börjat hopptränat i bollnäs för madde , hann med en ggn sen vart madde sjuk få se om det blir träning imorgon..
Erik har börjat spela innebandy i alfta ,två dar i veckan är det ,så det blir åkande nu.. men kul att han hittat nåt han gillar. 😊
 
Solen tittade fram häromdan och jag lyckades ta nåt enstaka kort.
Vi brukar leka lite bland träden ibland och det gillar han 😀.
Följa john.
Sen gick jag iväg till nästa hage och fick leta lite..
Men vips så stod dom där.😊
Mina två 💖.
Rädda mig,han är så bråkig..😞 säger Ceve.
Liten Terror var så busig så jag släppte han till Benji,och tjejerna fick mumsa hö i lugn o ro.
Tokarna stack till sin skog o hade rejs mm. Jag är ju en ypperlig grej att vara livrädd för så man får en anledning till att springa o studsa.😂😇
Liite svårt att få bra bilder när dom swishar förbi..
Jag finns inte ,säger Terror.😉
Woops,hon såg mig ! 
 Måste komma mig för att fota Cissi och Pelle nån dag oxå.
Ärligt talat funderar jag på om jag ska ha alla shettisarna kvar.. Men vi får väl se ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0