Funkar det än tro?

 
Idag ska alltså weebcreator stängas , Jag har fått hjälp så det finns en "säkerhetskopia" av hemsidan men det kommer ta lite tid innan jag lyckas få till så jag kan ändra på den igen. Får väl se hur den kommer se ut i framtiden då bla annat indexsidan inte gick att flytta till den nya Editioner.. Tydligen funkar det än men OM det dröjer med uppdatering här så vet ni varför. Skyndade mig att uppdatera Calinas sida om ni är sugen på att kika där.
 
 
Det har som vanligt varit full huggning här, jobb , skola ,dagis, sjuka barn , omskoning , ridning , sen har vi i onsdags varit och mätt Calina i Rättvik, 1,38 stannade mätstickan på och då var hon skodd med brodd.. Vi har även varit till ridhuset två torsdagskvällar och ridit med i grupp, och hon sköter sig jättebra !
Framme i Rättvik skrittade dom för att få röra sig efter o stått still i transporten i en timme.
hmmn, vad ska jag göra här ??
  En annan sak är att Vanja ett av dom får min höbonde köpte nu sist har fått lamm, så toksöta så man dör sötdöden,!
Den som diar är en tacka..Den andra en bagge, tror jag.
Sen har ju Wilma fyllt år ! 13 år, jisses, jag har en tonåring nu, shit ,vart tar åren vägen ?? Och det innebär att i höst har vi haft Cissi i 10 år !! Våra Pärlor.
Wilmas tårta hon gjort själv! Hon tar mig med hästlängder i bakning..
 
Idag har Wilma börjatpå sin grönt kort kurs, håll tummarna att hon lyckas !! även nästa helg så är det den med provet på söndagen..
Ha det gott så märker jag och även ni  OM det går att fortsätta skriva här el om det blir stopp ett tag tills allt är fixat, var rädda om varandra!!
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Pettersson

Gillar tackan Vanjas ögon.

2015-03-06 @ 11:47:07
URL: http://www.pettersbacka.se
Postat av: Linda

Haha, ja hon fick lite vassare blick sen hon lammat ;)

2015-03-10 @ 00:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0