Snabbtitt i blåsten.

 
 
Nu lyckades uppladdningen av bilder..
Hej,kommer du o hälsar på..
Primme och hans harem fick gå med shettisflocken häromdan när jag var med o fotade lite, måste skratta, han ser allmänt förvirrad och salig ut.."Är du säker på att vi inte är vilse i skogen??" ser han ut o tänka..
 
Mysigt o knapra gran o vila bland träden, tycker Tilia.
Småflickornas liga..
Ska vi flörta?...
Jag e sömnig...
Kikar in en snabbis för att uppdatera lite .
Transporten är såld så den ska bort från till salusidan.
Jag har hämtat en vagn höknippor igen, det räckte lite mer än en månad.
Jag har börjat verka av shettisarna igen, Primme o Puzzel är omskodd, Bara Ceve kvar nu.
 
Snön som kom har nu töat bort med lite regn så nu har P P o C det halvlerigt bitvis i hagen.
 
Sen har jag  lagt till bilderna som inte ville i det förra inläggét., om ni vill kika.
Hoppas alla har det bra i blåsten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0