Nu blåser vi på...

Haha ,ja inte jag men ute viner det så snön har yrt i två dar nu =o( 

-30,5 stannade tempen på efter senaste inlägget, jag grupperade om så Erna o Puzz var inne och Elektra fick bo med dom i spiltboxen, inte uppskattat av henne, så lik mor sin så jag blir full i skratt , det får inte vara nå större förändringar för då blir ALLT fel ! Men hon fick ge sig och hon var kvar på morgonen oxå , då var det förövrigt svinkallt inne och bara - 15 ute =o/ suck...Så onödigt inbillar jag mig...

Ceve var oxå väldigt MISSNÖJD när hon fick bo kvar ute så hon skulle ha fri tillgång på foder o äta i kallen, det hjälpte inte att alla fick gå tillsammans, hon var som en igel i ryggen på mig och hoppade jämmfota i protest men korkade matte fatta ingenting !?!
;o) jo klart jag gjorde , hon är så söt när hon har sina protester, hon hoppar med framfötterna  o ruskar på huvudet sen blänger hon under lugg på mig !!
 Undrar om jag tycker hon är lika söt om hon gör sådär när hon körs el rids i framtiden? haha...

Marko tillbringade Lör-söndag i Bruksvallarna o åkte skoter , en lite oplanerad minisemester blev det för honom..Undrar när jag får min ?

Ibland känner jag mig som världens elakaste mamma/sambo, men jag har kommit till det stadiet nu att jag kvävs känns det som emellanåt, jag behöver få vara själv, ägna mig åt nåt bara JAG vill göra och INTE behöva bry mig om/ta hänsyn för nåt/nån annan...Visst låter det hemskt ? men ja så har det nog alla mammor ibland , inbillar jag mig iaf....Sen har vi nog alla olika syn på var den där gränsen går och olika förmåga att ta sig den tiden man egentligen behöver..

Men åt veckan börjar Martin skolas in på dagis sen kanske jag får nån timme "fri" då det är dagsljus och inte nån lugn timme då barnen somnat o en annans ork vandrat iväg. Hoppsan nu vart det lite ventilation här, kanske sömnbristen som talar, jag blir lätt negativ då =o/... 

Fått reda på att Riksen för Tinker kommer att ligga i Sala iår, jag blir jättesugen på att anmäla o visa Ceve ! Det ligger ju så jag kan åka om jag vill.Kul o se hur man  klarar av det, är väl lite skillnad på vad dom dömmer o så jämfört med shetland.

Kommentarer
Postat av: jennie

Åk på riksen när de är så nära tycker jag! Å jag förstår redan vad du menar med egen tid så på lördag har jag någon timme ledigt!

2012-02-06 @ 23:23:32
URL: http://apotinshop.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, det klart du ska åka till Riksen. Då komer jag och tittar, det är bara 20 minuter från oss :)

Och självklart får man känna att man behöver egen tid utan barn ibland. Det behöver man.

Ha de bra

2012-02-11 @ 21:53:21
URL: http://www.stuteri-finnsta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0