suuuuckkkk....

Ja jag börjar undra om Tilia tänker släppa ut nå föl?? jag. Inget har kommit än så vi fortsätter väl o vaka..

Sen sist så har vi varit o tränat för Gaby i Bollnäs igen, 3 ggr kvar.
 Beställde skor och Gaiters åt Wilma och jag ångrar mig !! vi får dom inte förrän i Juni !?! Lite dåligt av Hööks tycker jag...

Jag har varit halvkrasslig en vända men med Alvedon och vrånga verkar det ge sig ;o)

En mindre bra grej är att Erik verkar ha tappat sin egen insulinproduktion nu,  är lite som i början ,så vi har lite och jobba på , för att få kurvorna och ställa in doser bra igen =o/ Jag är uppe varannan timme på nätterna och kollar honom så han får nog vara hemma från skolan några dagar nu.Brukar smyga ut vid en tre o kolla av Tilia med.


Idag tog jag mig faktisk tid o pyssla om lite pållar sen hade Wilma lyckas byggt en löshoppningsbana så vi tog  Zdeno , Jossan och Ceve o sist Erna och testade och alla tyckte det var skoj !
Zdeno skötte sig bra och spurtade på branog för att vara honom. 
Jossan gick riktigt bra och körde på så hon vart svettig =o) Hon ser riktigt fin ut enligt mig, banta bort några kilon så är hon finfin !!
Ceve tog det ganska coolt men fick lite fart mot slutet och Erna behövde man inte smacka på så mkt, hon såg lite förvirrad ut ett tag , "ska jag bara skutta runt här? Inget upplopp" och matte berömde jättemycket när jag galoperade?? Ganska skojigt det här me godis av lillmäniskan oxå. ...

Det kom ju en dämp på ca 1 dm här fredag o lördag men idag har solen skinit och nu är det mesta borta och det har torkat upp fort på åker iaf..
Nu ska jag ner o fixa kvällsfika ! Hoppas nästa inlägg är ett glatt med fölbilder...Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: jennie

Sv: han såg ut som en Ärnst helt enkelt ;-)



Ja fy vilken väntan de är, å pang så har man missa allt SOM vanligt. Du har ju iaf turen att få vara med du ibland :-)

2012-04-24 @ 23:26:29
URL: http://apotinshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0