Välkommen Zally ! !

Ja nu har jag gjort det igen, att jag aldrig lär mig...jag såg henne på annons och det sa bara poff ! Så var jag kär...
Så nu efter ca 52 mil är hon hemma här.


Sen att hon ser trevlig ut (tycker jag iaf), fast lite för välmående just nu ; o), gör ju inte saken sämre, Jag hoppas att mer kunnande( läs domare) folk tycker att hon ser trevlig ut i framtiden med...

Hon är 1 år och är efter Zorry , så nu har jag ett svartskäcksto efter honom oxå, Med tecken i ansiktet dessutom!
Hennes mor kommer från holland, är visad med 39 p i sverige och Sandra är ca 95 hög.Morfar är också 95 cm så jag hoppas hon inte blir så stor.Det kommer ju att märkas.

   
Resan hem gick bra och hon får gå med Jossan nu lite innan jag släpper ilag dom med resten av gänget. Dom fann varandra fort och betade bredvid varandra när jag gick in.
" Hej, VEM är du?? " undrar Jossan.

Jag heter Zally och du måste vara snäll mot mig, annars hjälper tvåbeningen mig!

Ok, men jag är äldre så jag är boss...Nu äter vi..

Guud vilka vackra flickor!! jag bara ryser när jag kollar i hagen min, fattar inte riktigt att alla vackra är mina.På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjusig tjej!

2011-09-22 @ 23:55:23
Postat av: jennie

Verkar som namnet försvann...

2011-09-22 @ 23:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0