Redan här igen.

Ojoj, nu får ni en chock va? 
Måste ju lägga in nån bild på hönshuset, det går framåt!
Så här såg det ut igår på kvällen..

Uppe på "bordet" ska småhönsen få bo.

Jag blir så avslappnad när jag ser träskivorna, lika som i flyttstallet och där har jag ju bott i många år i ungdomen =o)..Lustigt hur man kan associera.
Och idag ser det ut såhär..

Jösses vad fint det blir! Synd att det ska bo höns där nästan =o/ Imorn ska vi snickra värpreden och grunda dom oxå, Erik vill så gärna snickra så vi hjälps åt då.

Men jisses vilken träningsvärk jag kommer få i handleden, går förhoppningsvis lättare o måla på färgen sen när grunden är där.

Sen har jag pysslat om Crispa idag, verkat henne och rett ut hennes tjocka svans. Hon myste när jag borstade henne och vi hade en "blåsstund" tillsammans..Är nog Trine som lärt henne det.Ska försöka ta några färska kort på crispa med.

En ren hagbild på lerloppan med getskägget,hmmn ,dags o frisera..
Tagit lite nya bilder på kaninerna med o lagt på deras sida.

Kommentarer
Postat av: jennie

Ja tur du bloggar när inte jag gör de :-)

Men tycker de blir för fint för att stoppa in äckel höns där inne!! :-/

2011-10-05 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0