Hjääälp!!!

Nu har jag gjort det, och jag ångrar mig redan =o/ !!

Hur kan man tycka FB är bra?  Jag får nästan ångest , hur i h---te ska man kunna förstå allt, och sen lyckas lära sig utan att hela jä---la världen ska kunna se det?? Jag som är så väldigt teknisk... ( obs!! Mkt IRONI )

Nä tacka vet jag min hemsida och min egna ENKLA Blogg...=o)

Men ja det märks hur ofta jag är där...
Har ju fått en massa länkar till Fb på senaste för att se info och bilder, o är man inte medlem så ser man inte mkt och även om Carola som är min FB-spion och hjälpt mig mkt så kan jag ju inte ränna där jämnt o ta hennes tid...Fast det får hon nog räkna med ändå ;o) är ju en djungel detta, har redan ringt henne en ggn för hjälp...Det märks att jag hatar nya saker man inte fattar va?
Iaf så har det hänt lite saker sen sist, även om det inte går i racerfart just nu för mig..


Hönsen har fått flytta in och det trivdes dom med, men jag behöver en ventil, blir för fuktigt.

Undrar hur länge det är så rent o fräsht?

Bäst o njuta så länge!
Sen har det varit minus här och det är så härligt när geggan "torkas upp", det behövs för igår satte jag på vattnet för o fylla badkaret, gick för att ta in Jossan i hagen igen, sen gick jag in med Martin....
Så på em så kom Wilma o sa att "jag stängde av vattnet jag så slipper allt drunkna.."
 SHIT!!
Tur jag inte spånat o halmat upp lösdrifterna än...Ibland är det en fördel att vara långsam..Som tur är så rinner det undan ganska snabbt och min fadäss syns inte mer...Tills nästa ggn jag e senil.=o/

Hämtat hö har jag gjort idag med samnt gått ut i skogen o lagat hage, vet inte om det är älgen som pyntat el mina egna små, men nu är det helt igen och bra kräm i tråden.Fick byta ut hemma här för trån (elband) var så gammal att det inte gick nå ström längre...Hoppsan.

Sen har jag dragit stängsel längre ner i slänten mot ån..

Det är som synes ganska brant här och ingen av shettisarna har gått runt där på många år men se jag har ju en "liten" tinker nu som har knallat upp en stig och går runt sen är hon på gårn o hälsar på .
Men nu så har jag förstört hennes friled då...

Min goTrine, är nog inte min snart...
Hon och Crispa har blivit tingade och kommer om allt går vägen flytta en bra bit bort om nån vecka.Till en tjej som ska skaffa sig sina första shettisar.Dock har hon väldigt många års hästvana .Det känns lite vemodigt men ändå känns det bra, jag kan ju inte spara alla .Skönt att dom får flytta tillsammans.

Dom börjar lurva på sig nu.
Nä nu ska jag ha en tv-kväll, jag missar ju bonde nu...Innan jag nattar djuren.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag har haft fejjan i flera år men kan bara med de enkla man sköter med mobilen! Fattar absolut inget från någon data så du e inte ensam tekniknörd ;-)

2011-10-13 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0