Smått o gott...

ja Elektra hon är så charmig o kelen än så länge, det brukar ju gå över i sinom tid ochman blir läskig.Dom har fått bo i boxen ganska mkt nu för här har det blåst ordentligt o regnat lite nu o då..Tur man har stor box, den är på över 9 kvadrat.

Bra med plats åt en liten o busa runt på fast man är inne.

vill du prata?
Haha så skäggig dom är runt näsan!!
Iaf så ringde Carina o skulle ha mer bilder, o inte SMÅ fodringar heller hade hon;o)...Uppställd från sidan osv =o/ Hur lätt e det?? med en flicka som kommer när man kravlar efter backen för att komma i rätt höjd ;o)

Men jag tror hon får nöja sig ,för nåt vart det iaf. =o))

har du hittat nåt eller varför ligger du där? Bäst jag kommer o pratar lite..
LURAD ! jag hann gömma huvudet! =o)


Iaf så är jag mäkta imponerad av Puzz nu, vi följde med Carola o Vendela runt bruket o Dalkarsbo igår.Det blir över en mils tur och det var många saker som det var första ggn för henne,gå över ny bro över ån, mkt bilar mötte vi och man förundras över vissa som tittar i motsatt dike o kör på lika fort, precis som man inte existerar, IDIOTER!! Sen var dom ute med åkklippare i bruket o  en ettrig liten mördarpappilon som tänkte äta Miracel o Puzz lät det som, Ja hon åbleka inte nå, är så skönt när dom fungerar så bra!!


Efter turen så var hon bra svettig, kanon! eftersom hon behöver tappa lite runt magen så vi tog slangen för första ggn oxå, har jämnt svampbadat henne förr. Och visst så skönt det var!!
Sen hann jag hämta ett lass hö oxå, så nu finns det ett tag oxå.


Har avmaskat Zdeno o Jossan så imorn tänkte jag släppa dom på grannens bet, då får dom lite sommarlov.
Har sett listorna för söderhamn med, suck, jag går först med Jossan i hennes klass o det är svarta med o en skäck som är visad förr, ja det lär bli som det blir men vi kan sämst bli 4a ; o), vi får ta o träna lite mer nu för det närmar sig ju..


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är inte lätt att ta bra bilder på hästar ännu svårare på föl :)

2011-05-26 @ 12:54:05
URL: http://www.freewebs.com/mariapersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0