Hmmn, Aprilväder...

Ja imorse vaknade man till snö !! Fyyy så trist, o det är kallt o blåsigt med nordvindar så idag har jag mest hållit mitt tryne inne. Följde med Erik på dagis så han var där idag.
Martin redo att gå ut !


Efter kvällsmaten så klädde vi på oss, tur man inte packat undan vinterjackan, och Martin somnade så jag muckade o hann knalla runt lite o knacka ner stolpar ca hälften iaf så nu är det bara andra hälften kvar =o) Sen vaknade han o då sågade jag till små playwoodskivor som jag sen skruvade upp på ridbane stolparna , sen satte jag upp bokstäverna jag skickade efter i höstas. Så nu har vi en liten ridbana med bokstäver !! Har en känsla att Puzz får sig en duvning imorgon där så Wilma får testa, och eftersom det är mjukt där kan hon rida henne där utan att hon ömmar..

Igår kom jag ut till pållarna o då hade det ramlat nå virus på några...
   
Sen såg jag vem viruset var ,, ;o) Wilma hade haft borst stund med dom, fast det var främst flätning hon övat på =o))  Bästa vänner.. 

Så fina så.

Sen så fipplade hon vidare med dom medans jag snickrade lite till..Men jag var tvungen o knäppa lite kort emellanåt.
Jättekul, vi springer igen!  Hej, vad gör ni? får jag oxå vara med??
 Snälla,snälla, jag vill oxå springa o hoppa över pinnar... Nähä, dumma lilla människan orkade inte...


HALLÅ !! Nu står jag vid borstträdet , och jag sitter fast oxå, kom o BORSTA mig nu då!! Skrapan ligger här..

Ja, Jossan lär jag nog inte ångra mig att jag köpte, en sån charmig tjej med skojiga påhitt och så social , hon kommer jämnt o vill prata lite, helt i min smak, sen att hon är så vacker o titta på skadar ju inte det heller :o)..

Hon o Zdeno är dom som drar igång race titt som tätt , i förrgår då kutade dom så jag trodde att nån skulle stupa till slut, Puzzel blåser upp sig o showar så det står härliga till och BELLA !?! stajlade så hon såg ut som en arab i action !! Waow vad snygg hon var, jag vart lite orolig över fölis där men den hade det nog mjukt i vattnet när mamma for som en oljad blixt så gott det går med stormagen..; o)
Är så skönt nu för det är en lugn flock med pållar nu, Trine är en liten dam som kan röra om i grytan o ska försöka kämpa sig upp i rang o då blir det lite oroligt emellanåt. Men hon har det nog ypperligt nu när hon bara behöver försöka bossa över en..

På återseende alla!

Kommentarer
Postat av: jennie

Sv. Ja de är 16 år sedan i augusti som du rulla runt med lingon ris i näsan efter premiär turen med "snubbelfot"

2011-05-05 @ 13:33:17
Postat av: Camilla o Trine

Trine visar inte alls att hon är hög i rang här, hon är så mysig o dom funkar klockrent ihop :)

2011-05-08 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0