Allt möjligt....

Ja sen sist har det hänt en massa känns det som..Och ändå har det inte gått så många dagar..

På torsdagskvällen var jag ó införskaffade ett bättre begagnat köksbord samt sex st stolar, det behövdes, ..jag sa till mamma att va kul det är o torka bordet nu, så halt liksom... " ja det kallas lack Linda , det brukar ska vara sånt på borden" säger hon då... =o/ ooops..

Jag har även städat klart hagen så nu har Zdeno flyttat in där och uppfostrad som han är så skiter han alldeles bredvid där jag tömt allt som Marko ska städa bort sen..Duktig kille!!


På Söndan åkte jag då iväg med Tilia o Crispa till Madde o Noble. Båda tjejerna var helt med på noterna ett tag tills han vart föör närgången, då var Tilia tvungen o leka polis o fösa iväg honom.. ;o)

Mums nya goda dofter!
  Mums GRÄS under hovarna...!!

Och som förmodligen många har märkt så har det hänt nåt med hemsidan, jag, i vanlig ordning...=o( har pysslat och tydligen lyckats med nåt så att det bara visas i smala menyfönstret nu , Anna är inkopplad och ska försöka rädda mig. Stackarn , hon har fullt upp så kommer jag med en massa trassel..

Bella har fyllt ännu mer och nu tycker jag det börjar bli grumligare ur spenarna, ja det märks, tre dygn kvar...

Zdeno brukar få gå in till henne nån timme varje dag och då klias det hejvilt ett tag sen äter man tillsammans en stund sen har Bella fått nog och tycker han kan gå in till sig.. =o)



Det syns inte så mkt på dessa bilder men Bella har blivit alldeles appelkastad, det tar jag som ett tecken på att hon trivs med tillvaron..


Det känns lite tomt här nu , det är bara fem st pållar kvar här just nu..Fast samtidigt skönt.
Dotty vandrade vidare alldeles före nio i morse, helt avslappnad och lyckligt knaprande på äpple som matte matade o en farbror som kliades med kompisarna nära i hagen.Kan nog inte bli så mkt bättre avslut för en häst tror ju jag då. Och ingen av dom andra reagerade alls , dom åt hö i godan ro..Fast Jossan fick gå in till Bella annars skulle väl hennes mule varit med oss antar jag..

Vart tar alla vägen undrar puzz, fast det gör inget, kanske blir mer mat åt mig...

Kommentarer
Postat av: jennie

R.i.p Dotty! Ja ser ju ut att vara skaplit med bet där uppe, var de många tjejer där nu? Lär väl åka upp snart vi med om vi ska hinna.. men gruvar mig för att lämna och ha borta flera veckor!

2011-05-17 @ 12:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0