Nån Bild.

Ja som synes så lyckades jag släpa ut mig igår kväll och få av killarna täckena o mucka o göra kväller med dom, alldeles skakis var jag när jag kom in igen.. mat ÄR nödvändigt !!

Knäppte iaf några kort men dom är lite burriga i pälsen iom täckena hade snurrats lite hur som helst..


Pelleplutt är ju nästan vuxen nu och så himla snygg enligt mig då...Men jag är nog partisk.Sen ser jag att han ser inte lika bra ut på kort som i verkligheten..Crispa är ju en som alltid ser så läcker ut på bild..

Bli klar nån ggn..jag vill äta!! INTE stå still...

Barreman har imponerat på mig , han har gått från klarhet till klarhet nu.. ,och kan nu flytta sig steg för steg o ställa upp sig fint o stå still =o) Förr var man tvungen att ha nåt att tugga på för att möjligtvis stå still i 5 sekunder om man inte somnade o nästan föll ihop..


Glömde ju o tacka Madde o MC för lyckoönskningarna, jag sparar dom tills nästa ggn då ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0