Magplask totalt...=o((

Ja som synes tog jag mig inte till utställningen som jag sett fram emot ..

Vi åt pizza som vi för det mesta gör på fredagarna, senare var jag ute o donade killarna, la på pälsglans o borstade ut man o svans ordentligt, jag kände att de bubblade lite men tänkte inte mer på det iom att det  ofta blir reaktion i tarmen min av fet mat, så jag fick ju in på toa sen la mig men fick springa fler ggr o runt tolv på natten då fick jag börja spy =o(

FAAAANNN!!! VARFÖR just nu?!?  Jag som sett fram emot denna helg sååå länge...
Men ett tag kände jag mig lite bättre men det gick över runt halvsex imorse , så då strök jag pållarna o skickade ett mejl till Carina så hon skulle veta.

Nu har jag fått rapporter och skickar ett stort GRATTIS både till Anna o Carina som det gick bra för !! ja självklart gratulerar jag alla andra oxå som är nöjda med dagen!!

Som läget är nu så kommer jag inte iväg på avelskursen, så är nån intresserad så hör av er!! Ni får köpa min plats för 500 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0