Det blir aldrig som man tror...

Ja nu har det gått ett tag igen o ärligt så kommer jag inte ihåg allt som hänt...

Anledningen till att jag varit tyst denna vecka iaf
är att jag var ner på hälsocentralen med Erik i måndags, där lämnade vi urinprov och blodsockerprov .. Jag har ju tyckt ett tag att han dricker mer o kissar oftare, jag reagerade på det under sportlovet   men då snaskade dom ju lite allt möjligt salt o gotta o dricka .Så jag tänkte att jag avvaktar o kollar nästa vecka o sen vart vi ju dåliga.

Men nu så har vi det konstaterat att han har diabetes.
Så vi är i huddik nu på sjukhuset och får lära oss väldigt mycket...jösses hur det snurrar i huvudet emellanåt men det är ju bara att försöka lära sig så fort som möjligt så vi kan få det att funka ..Det måste vi..

Samtidigt så känns det att det blir för mkt ibland men det sjunker undan mer o mer, även om jag misstänkte det så blir det ju iaf en chock att få det bekräftat. Så nu har vi ännu en utmaning med att få vardagen att funka smidigt för alla.

Måste TACKA alla för all hjälp hittills !! Mamma som tagit semester o tar hand om allt här hemma, Carola som skjutsade iväg killarna till Anna igen, Pappa som hämtade hem hö...
Vad skulle jag gjort utan er??..


Iom detta så MÅSTE jag minska antalet hästar, Trine finns det en tjej som är intreserad av att ha på foder och Anna har väl killarna så länge hoppas jag. Så då är det Crispa kvar, är någon intresserad av henne men tyckt jag varit för dyr så hör av er !! Kan nån erbjuda ett bra hem till henne så släpper jag henne billigt..Annars finns det andra alternativ oxå..

Nu måste jag skynda mig att göra allt jag ska hinna medans jag är hemma..På återseende nå tag.

Kommentarer
Postat av: Linda

NEJ men gud va tråkigt!!!

Vet precis hur det är när tillvaron vänds upp och ner, men skönt att ni fick reda på det så fort iaf.

Hoppas det löser sig på bästa sätt för er alla!

Kram

2011-03-31 @ 21:59:58
URL: http://www.stuteri-finnsta.se
Postat av: Anna

Tänker på dig/ er däruppe! Jag hjälper dig gärna om det är något jag kan göra.



Vad fina pojkarna var när de kom tillbaka! De såg så smäckra ut med sina friserade ansikten.



Kram/ Anna (Pelle o Barre)

2011-04-01 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0