Utflykten avklarad!

Japp nu sitter jag här en snabbis innan jag ska gå ut igen...51 mil har det blivit idag men det har gått jättebra att åka.

Kom iväg lite senare än planerat och jag började med att besöka Sussane på Gullsmyra, jösses va mysigt hon bor ! Och nu har jag sett Jenna, Jossans mamma live..Sen har jag sett Ronja som jag var spekulant på en gång i tiden MEN som vanligt funderade jag för länge ; o) så hon vart såld. Och sen var ju Damit en goding, hmmmn...
Och självklart hade jag glömt en sak, =o/ Javisst , kameran...

Tack för rundturen och vi ses säkert nå tag igen.

Amitza lastades helt smärtfritt, .
Sen åkte jag vidare på min sightseeing..Halvt vilse för varken vägbeskrivningen eller tomtommen var överrens så jag fick ringa o bli visad rätt....

Så nu har jag haft en trevlig dag och har bekantat mig med en ny ras, och gissa ??

Javisst ! En följde med hem oxå =o) Stort tack för allt Birgitta !!
 
Nu hoppas jag att jag har en egen pålla i många år, och en sak är säker, jag kommer aldrig tröttna på att titta på henne iaf!!
 Nu efter 20 år med hästar så har jag min egen ridbara (i framtiden) svartskäck!! Som jag har drömt om ända sen jag var en liten tjej, från början var drömmen en skäck islänning men den plånboken har jag inte, MEN nu har jag en skäck som både är en bra kör - rid ras...

Här duger alldeles fint , det fanns godis i krubban..

fina Amitza, Carina o jag har en köphistoria om henne oxå ;o)Men som vanligt hann jag inte..

Vart har jag hamnat??

Ceve ( Kiwi uttalas det ) heter jag..Och jag gillar mat..Jag har åkt långt idag och är vrålhungrig !

Har inte tid med dig nu...

På återseende!!

Nu måste jag ut o titta, fattar knappt att hon bor i mitt stall..



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattos till nytillskottet! Kul att även du har en ridhäst nu.



Hade det inte varit för att du hade lite mycket den dagen så hade du ju kunnat åka förbi oss också. Vi bor väl kanske 30 minuter från Gullsmyra.

2011-06-02 @ 10:50:16
URL: http://www.stuteri-finnsta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0