Smått o gott...

Sen sist har det inte hänt så mkt ..
Jag har anmält Barre och Elektra, Bella anmälde jag via internet tidigare samnt e det betalt o klart..Nu är det det viktigaste kvar , träna med dom...Varken Bella el Elektra är ju visade vad jag vet..

Igårkväll fick jag ett ryck o tog in Bella med bihang, Bella fick sin godishink inne och jag anföll Elektra med att sätta på henne grimma =o) till hennes förtrytelse...
Sen så satte jag fast henne o borstade lite , en sak med henne är att hon har vilja...och är envis...tror hon hängde i grimskaftet o stretade i säkert 5-10 min ..(Hoppas verkligen hon lägger allt det där på rätt sätt sen ;o)Innan hon ställde sig som folk o gillade läget och insåg att det är mysigt när matte kliar en med dom där grejerna.Och va med päls det ramlar av na..

Sen lyfte jag på hovarna och insåg att dom inte var så fina, så ja ni kan ju lista ut vad jag tog mig för..Efter ett tag så var vi båda svettiga, hon skulle inte vara med och tjoho vad dom kan sprätta o flyga, fast dom sitter kort.Till slut satte jag ena knäet mitt i bringan på henne medans jag klämde fast henne så då kände jag när hon skulle till o hann vara med. Bakfötterna gick hur bra som helst, antagligen hade hon gett sig då.
"Hjälp mig mamma , hon e elak!!"

Jag tycker hon har ett fint huvud, och hon ser ut att bli ganska mörk i sin fuxfärg. Ute bredvid Cissi har dom samma nyans, man kunde nästan tro att det är hennes föl. Iaf så ser ni hennes örtofsar? Dom e borta nu =o) lika så har jag klippt getskägget hennes, lite fintrimm kvar bara..Det ska börjas i tid...Jag tycker hon ser väldigt trevlig ut ska bli spännande o få se hennes kritik.

Idag regnar det och vi har varit till Bollnäs , igen känns det som. Iaf så har jag shoppat en ny mobil , en Nokia igen ,sån hade jag förr och jag har inte varit nöjd med vissa saker med samsungen men nu slipper jag det.
Så nu har jag en klocka som man ser tydligt, inga problem med att skriva sms , och fina smajlgubbar igen! och jag slipper slå av knapplåset hela tiden..Men tydligen så har dom sållat bort min favvoringsignal för den fanns inte längre =o/ Men nu har jag en med country inspiriation..och kan skicka mms ( Tror jag ) det funkade inte med samsungen...

Brrr, blött idag matte!

Trevlig Helg alla jag känner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0