Förvirrad...

Ja så kan man beskriva mig nu....Det har varit för mkt ett tag känns det som..Och det vart bevisat idag =o/.

Och jag har glömt o svara dig Marie, NEJ ,JAG är INTE på jäsning...Men fyra märrar förhoppningsvis.Harry är våran dvärgvädur som är billig nu, vill du ha han? Hormonstinn är det minsta  man kan beskriva honom som nu, med en tös till granne. 

Iaf så vart jag hemma från Ludvika, och hade fullt upp iaf.Men som man har läst och som jag misstänkte så har det nog varit kanon trevligt där..Stort Grattis till alla nöjda där !!
Extra Grattis till fina Frode hälsar vi..

Sen sist så har det löst sig med bil, Marko lära ju ha en till bil till jobbet och hittade en på bilmetro där våran skoda e på lagning ( det vart grejer för 40 000 så det var ju inte farligt mkt iaf). Eftersom dom gick på semester så fick vi låna en av dom när han köpte av dom så det vart ju smidigt, MEN hur kul är det att låna en ganska ny och kanonren bil när man har tre barn ?? Haha och mig själv med för den delen..;o) Och jag är livrädd att det ska bli nå när det inte e ens egen...

Skoda Roomster är det, (lite pensionärstuk ) men pigg o bensinsnål iaf. Och som ni kan se är jag handikappad nu =o/ inget drag...
Jag har inte hört nå från försäkring. antagligen blir jag skyldig fast jag inte är det, det är högerregeln som gäller och då får dom visst beté sig som dom vill när dom kommer från höger tyvärr.

På hästfronten så rullar det på nu, flocken har lugnat ner sig sen Tilia vart med dom och idag släppte jag Cissi dit, hon får gå med dom över dagarna sen tar jag bort henne på nätterna. Alla utom Bella har lärt sig genvägen över bäcken hem nu =o)
så nu har inte Zdeno nå mer försprång.

Annars får dom gå en stig runt och en väg över dammen. Visst ser det härligt ut? Ceve o Jossan kan det här med att sova.Måste börja träna med Bella o Elektra oxå, Wilma kommer att få hjälpa mig.
I lördags kom brorsan på cykeln oxå från Bollnäs, precis när vi var på väg o cykla till homnatjärn o bada så han fick cykla lite till, sen grilla vi o han sov över. Samnt så hjälpte han oss med datan som vanligt...Så nu e den snabbare igen.TACK så mkt!

Sen hade Martin besök, dom träffades senast när dom var 2 resp. 4 månader...Lite har hänt sen dess.

Ska vi byta grejer?

Är det så här man umgås? Stångas lite...

Imorse hittade jag honom så här, tur pappa åkt o jobba annars har han fått hjärtattack ;o)

Gäller o ha tungan rätt i mun här...Hålit liksom...

Sen hade jag ju tid till sjukhuset idag 11,30, kommer dit lagom med 5 min tillgodo, ska anmäla mig i luckan men dom blir osäker, hittar dig inte, jag kollar pappret o känner att nej nu ska jag försvinna som en blöt fläck!! 18e , nästa måndag ju...Hon vart lite munter damen i luckan om jag säger så...Men ja du är ju ute i god tid iaf ,småler hon...ARRRGH, tycker jag känner igen den komentaren, eller vad säger du Carola...=o/

Jag är en vecka i förväg...vimsig är nog ett enkelt ordval och jag vet att jag behöver bromsa mig själv nu ,jag känner igen tecknen. Det har hänt för mkt nu för mig ett tag och jag hinner inte ta igen mig riktigt.
Sen så vill jag ju ändå =o( men ja jag måste nog sakta ner lite..Men nu är det premieringarna första hand som gäller, stona är ju klara nu och hemma igen, sen kan jag inte åka o kolla Cissi än nu
men hon har då inte brunstat nå iaf.
Ska bli kul o se vad Elektra har för färgnyans, hon ser ganska mörk ut där under..
 
 
Sen hade jag tänkt anmäla till hedemora och jag har fått en förfrågan om att visa en, men ja jag måste fundera, vet inte om jag har orken ärligt talat..Och jag mår illa/dåligt när jag lovat nåt, som nu i Ludvika , och jag inte kan hålla det..
Nä nu ska jag göra kväller , Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0