Ett tag sen sist.

Denna ggn har det hänt lite mer iaf, därför har jag inte knappat nå här just.
Sen sist så har både jag o Martin träffat doktorn, jag med min tarm och peppar så såg alla värden bra ut, ingen brist på nånting just nu iaf, skönt.
Martin var på ett årskontrollen, fick tredje sprutan och mättes o vägdes.Haha, han är så stor så han får sitta i vågen nu...
11,6 kg och 80 lång var han .

Och som synes så har han börjat gått lite nu.Fokuserad är det minsta man kan säga ; o)

Den 20de packade jag Wilma o Erik in oss i bilen för en minisemester ,och åkte till Stugun och hälsade på Marko! Kul hade vi med en dags badande på en fin strand alldeles efter den väg Marko jobbade efter.Samnt så fanns det blåbär så vi plockade ihop en matlåda som mormor fick som en liten present. hon var hemma o skötte Martin o alla andra hon.
   

Vi hade det mysigt och husvagnen låg ganska bredvid en skola så dom hade lite lekgrejer att pyssla med där oxå.Kortet är knäppt uppifrån skolan. på Fredan så packade vi ihop sen for vi till Frösön, och gick på zoo där, jättefint och mycket o titta på. Vi kom dit till halvelva och åkte därifrån ca kvart i fyra.

Många djur var det , flamingos ,tigrar, marsvin, alpackor mm. sen hade dom bra med karuseller oxå.
   
Wilma vart lycklig! Nu har hon sett o matat Zebror!!

Erik var mäkta imponerad av skelettena..Ett människo, ett häst och det värsta!! ett Blåvalsskelett !!!

Jag fann mina polare oxå..=o)


Sen har vi Markos Favvodjur, han tycker jag ska leta o köpa ett par , han betalar säger han o tur är väl det för dom kostar...Sen ska jag ta reda på pälsen o STICKA ? o sälja enligt han, dream on gubbe...

Det var ett tropikhus med som Wilma tyckte var lite läskigt, massor av uppstoppade djur. levande reptiler av alla dess slag, spindlar, pappegojor och lite andra djur. Erik uppskattade det mkt, dinosaurier skelett o tänder mm.
   
Sen for vi hem i regnväder nästan hela tiden ...

Hemma har det sen varit mkt regn o åska, när det har varit fint har jag röjt runt trådar, nästan klar hemmavid. Sen har jag börjat dona till hage hos grannen. Hade fotostund med Crispa o Ceve häromkvällen, hon är ju för läcker Crispa, fast hon är för rund..

Har försökt lägga nya bilder på avelstona men det jävlas igen, texten har ändrats , lite har jag lyckats fixa till, o det var omöjligt att få två bilder på henne bredvid varandra =o( J--a skit ! Blir så less när det krånglar..En ny bild finns det iaf..

Kramkram..
Är ju medlem i Tinkerföreningen oxå och dom har ett forum, så tänkte jag lägga in bilder på ceve där då , MEN då måste man har bilderna på nätet ?!? för att kunna ladda upp dom där..=o/ Hur tusan ska jag lyckas med det? dom rekomenderade nå men det varkar som man ska vara med i FC då o det är ju inte jag...Så det skiter sig kanske...Jag är ju inte nå teknisk så..

Kolla in missnöjda Jossan där bak.."Hallå !! ,hitta på nåt med mig!!"

Ceve hade tröttnat där, fast det ser ni nog på minen hennes =o)) Vi hade tränat lite o ställa upp o knäppa lite kort, nya finns på hennes sida ungston.Det är långa ben o växa i nu på henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0