Smått o Gott!

Nu först har jag haft tid att sitta lite vid datan, så nu blir nog MC nöjd ett tag oxå då  ;o) Ja det funkade!! ( med morret)
Iaf så kom Wilma ut på fredan och myste lite med pållarna hon me, fick till nå bra kort så jag har satt nya på Dotty o Jossans sida, man får bortse från skiten på backen...


Kram på dig..Får jag vara me oxå??

INTE nå NÄRMARE SNORUNGE!! Det är min tuss, tycker Trine..

Varför gör du sådär? undrar Dotty..


VAD ska vi hitta på nu då tro?? undrar Jossan..Haha jag fick med många av pållarna på denna bild.7 st,fast zdeno syns bara lite ovanför Tilia.

Nelly har ju en skön uppsyn tycker jag ! Sen blir jag så full i skratt för dom är så lika...

Mor o dotter...=o)
På lördan så fick jag ganska mkt gjort, hjälpte Marko att städa ur "gammelgaraget/boden" så han får in skoter , fyrhjuling mm samt får han väl ha det o meka i igen då tills han byggt upp då.Men svetsa o dylikt går inte att göra iom att det är i lagårdsdelen.
Efter det så tog jag in Trine o Nelly, fotade lite och verkade Nelly.Sen ut efter Tilia o Dotty och verkade båda dom.


Min fina Tiliastumpa! ( bortse från hur skitig hon är...)

Efter det skiftade jag plats med T o N och tog in Jossan ist, så vart hon fin i fötterna med.

Pusspuss..

På söndan så åkte jag till killarna med en ikeakasse full med grejer =o)..
Jag började med att verka dom sen på med utställningstränsen o visa Anna hur det går till, stackarn jag babblade som bara den så hon gör det bra om hon minns en bråkdel av alla"småtips" jag kläckte ur mig..; o)

Vid bogen var det ja...Dumt o onödigt påhitt enligt Barre att traska runt.

Sen satte vi på Barre tömkörningsgjorden med svanskappa o brösta, hmm vad hittar ni på nu då undrade han..Sen satte vi upp Wilma! o då tyckte han väl att vi var lite väl påhittiga..Men han stod snällt, försökte slå bakut en ggn när vi skulle gå med honom men ja , det är ju jobbig det...Så bäst är väl att stå still helt enkelt..

"det förstår du väl att man kan inte röra sig när man är anfallen" Tycker Barreman.VEM är du egentligen som hoppar upp på mig??

Men du brukar ju vara på backen ju...Han var duktig virvelmarsvinet vårt!..
Sen satte jag på Pelle munderingen o tömkörde honom och han skötte sig super han med.

Wilma kände sig väldigt frän som fick gå med hingst hon ;o) Och duktig är hon ju som alltid!!

Jättebra jobbat ! Båda två!! Barre är INTE sammarbetsvillig när det gäller att flytta en /två fötter så nu har Anna nå att jobba med tills Falun.
Sen var det em och vi åkte o hämtade Martin som varit hos mormor under tiden vi haft det roligt, åt pizza där sen bar det av hemåt.
Nu skiner solen o det är -4, helt prefekt ju!! Ska väl gå ut o fortsätta fixa fötter på några..
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0