En vecka igen...

Har inte hänt just nå denna vecka eller nja det har det ju när jag tänker till...

 Jag har betalat Jossan så nu är hon min!! Hoppas vi får MÅÅNGA roliga år tillsammans, hon är ju riktigt charmig tjejen,..

Sen har jag faktiskt bokat hingst åt Tilia, jag ringde för att höra hur hon skulle ha det med att ta emot ston iår, och infon jag fick gjorde att jag bestämde mig direkt, sen märks det om det får följa med nån till märr eller inte, Det ser jag längre fram.
Cissi ska ju till Fernando och som jag önskar att det resulterar i en frisk föle !!
Lilla Kråkan..

Sen har jag mest haft vrålont i kroppen och inte lyckats verka nå fler av pållarna än, men jag får ta nya tag åt veckan.Var och shoppade en gåstol åt Martin , har kollat länge men inte hittat nån begangnad i närheten och som ville sälja nu, men nu har han en.

Waoow ! hur gör man med en sån här?? Jag lutar !!

Förnyat annonsen på Crispa på hästnet är oxå gjort..Några har hört av sig, det märks väl hur det går.Är ganska skrämmande hur mkt det är till salu nu.Det blir ju hur många nya annonser som helst per dag...

Idag grillade vi ute i "grillhagen" våran för första ggn , är supermysigt ! Och det dröjde inte länge så kom det några spioner smygandes..

Ser ni mellan träden ? Marko har blivit bekväm på äldre dar tror jag..Bord o stolar men jaja =o)
Martin fick åka i pulkan för första ggn oxå, en spännande upplevelse tyckte han ,man såg allt möljigt ju!


Hmmn undrar vad dom gör egentligen, tänk om jag kunnat komma närmare tänker Jossan..
Isa gillar oxå detta, småpinnar överallt o fånga, VEM tar jag först??!? Halvknollrig golden kort o gott! =o))
och matte kasta o lekte en massa oxå!!


Ähh kolla hon har upptäckt oss...

Trine kom o kolla läget hon med efter ett tag..
Hon är ju så härlig med sin pannlugg,eller hur MC ? Men annars ser hon ut som ett virvelmarsvin nu, pälsen är åt alla konstiga håll, Barre är likadan.Verkar som att dom kan "vika" pälsen så att den isolerar olika mkt.

Nelly tänkte dia men äh, hon krafsade lite bara o sen knalla mamma iväg...


Nu ska jag kurera Wilma o Erik, förskylningen har lyckats fånga dom, igen för Eriks del ,hoppas det inte tar sig nå mkt för han är pigg på dan och ute i friska luften...=o( Wilma blir förmodligen hemma imorgon.

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad mysigt de ser ut! För 10 år sen skulle nog ingen tro dig om du skulle ha sagt att Marko kommer sitta bland hästarna och grilla :)

2011-01-31 @ 13:27:49
Postat av: jennie

Ja de Är Noble jag har först på hings val, dels har han lämna mycke färg, sen är Han snygg och jag tyckte han var trevlig när han gick hos dig! Dessutom tilltalar storleken... ångra mig ju att jag inte betäckte då... vad tycker du om mitt val??

2011-01-31 @ 21:24:11
Postat av: jennie

Å då har du chans på en black skäck du då om turen vill sig ;) jaså? Ska han iväg på station eller säljs han?!

2011-02-01 @ 23:33:13
Postat av: jennie

Oj, ja då blir de En bit längre att åka! Vilken tur att jag bestämt mig och boka in båda då.. dock inga papper skrivna ännu..

2011-02-02 @ 11:25:22
Postat av: jennie

Ja ett bokningskontrakt, ni känner ju varandra så de kanske inte behövs för er? Men Jag tycker de Är skönt att få allt på papper, så båda vet vad som gäller så de inte blir nå strul om de skulle bli nå. Hon skulle Maila i helgen förmodligen så kanske du får ett oxå?

2011-02-02 @ 14:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0