Smått förskyld...

Ja efter söndagen hade jag tid att känna efter och ja jag är lite snorig, men värst är hostan och rösten, jag låter som en karl för tillfället =o/
Wilma o Erik har varit hemma från skolan tills idag, dom hostar lite oxå men dom kvicknar ju på snabbare än mig...Måste vara gammeln ;o)


Martin har klarat sig än peppar..

Ska väl förklara texten på framsidan några har undrat, Det var Premieringsdebut för både Wilma och Bella där, Wilma har ju visat på utställningar förr men premiering är ju snäppet allvarligare tycker då jag iaf.Sen fick hon ju en STOR rosétt från avelsbiten, snabbt förkunnade hon att "kolla mamma, den är mkt större än din!..Där fick jag ;o)) Tur jag värdesätter kritiken mer.

Så nu har jag tagit det lugnt nån dag, har uppdaterat på hemsidan ,på flera sidor och Till Salu är nu påfylld.Sen så har jag ju hittat nånting men ja vi får se hur det blir...
Jag ska väl ta och sätta igång med hönshuset med.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0