Solong Trine !

Ja då har jag varit iväg med min lilla rödböna.och hon gilla det för i den hagen fanns det GRÄS!! Mums, då spelar det ingen roll att  det inte fanns nån kompis än, han kom senare idag.


Jag är morrig nu för jag vill ju självklart lägga in bilder från idag men se det funkar inte?!?!  Varför?? Tänk om jag visste det, jag har laddat in dom i datan men dom finns inte så jag kan infoga... ( 00,30 haha , överlistad !! Nu finns bilder..)

Hej vem är du då?? Där är Camilla, Trines nya plastmatte.Och kolla så härliga blommor det fanns överallt i hagen ! Är ju så vårkänslorna börjar spritta..



Iaf så hoppas jag att det funkar bra mellan dom två nu då.

Jag fick järnsläpp när jag mata hö nu, 9 högar som vanligt o jag räkna o räkna men det stämde ju inte...; o)

Och igår så tog Wilma o pysslade med Jossan en vända, borstade o släpade ut henne på ridbanan o gick slalom o över bommar lite grann, konstiga påhitt den lilla människan har tyckte hon men kul oxå!

o hon tappade godis på golvet efteråt..=o)
Jag passade på o försökte få nå nya kort då, o se så kinkig matte ska vara med att fötterna ska vara på ett visst vis, vilket trams!! Det var skojigare med dig lillmänniska.

Nja,, säger minen på mig ..Håll du Wilma..Så knäpper jag då...

O tjena vilken proffsfotograf jag var =o/Haha...Detta kort bjuder jag på ; o) Nya bilder på hennes sida iaf..

Imorgon får Marko hem sin grävmaskin han köpt, få se vad allt han hittar på med den då..

Sen önskar jag alla jag känner en riktigt GLAD PÅSK!!
Lägger in en bild jag fick av Anna på killarna.Tack för det jättefina påskkortet oxå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0