Welshägare..

Japp då var jag Welshägare oxå då!  Nu är hon betald.

Nu ska vi bara göra ägarbytet, hur det nu går till ?...Väldigt insatt va?..=o/ Det löser sig tror jag.Jag är ju den dumma typen ibland som litar på folk och tror gott om många tills man blir motbevisad...

Blir lite full i skratt för jag tar ponnyraserna på äldre dar jag ; o)..

Mitt hästliv började med en gammal travare på 15 år som min första häst ( -90 ). Sen har det passerat några fler blodingar i olika åldrar, varav en min egen uppfödning, sen ramlade första shettisen in (- 98 ) o har följt med hela tiden sen, ardenner och nordsvensk har jag oxå haft...Sen fler shettisar o nu även Welsh då =o)

Nu hoppas jag på MÅNGA lyckliga år med Puzzel och hoppas o tror att hon kommer att passa oss ! Jag har väl som framtidsplaner att köra in henne nåt tag och ev ta nåt föl i framtiden,.Men främst kommer hon att vara Wilmas ridponny nu ett tag o utbilda henne lite mer..
Måste rikta ett STORT TACK till EVA som lät oss ha henne så länge och testa oss fram utan brådska!!


Kommentarer
Postat av: jennie

grattis till köpet! ja nu vet du verkligen att du köpt en bra häst efter så lång prövotid :-) skönt de!!

2010-09-15 @ 22:50:01
Postat av: Linda

Grattis till ett bra hästköp :-) Pussel och Wilma verkar ju passa varandra så bra.



ja du det var en radda med olika hästraser du haft!

Då är det bara PRE kvar då... ;-)

2010-09-18 @ 22:52:12
URL: http://www.stuteri-finnsta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0