Ojsan!...

Ja ibland får man som man önskar snabbare än man tror...Morgonen efter jag skrev sist såg det ut så här när jag tittar ut...- 2,6 kan ju säga att det var lite småhalt i korsningarna med sommardäck..

Som tur är så vart  Marko ledig denna vecka så han var snäll o bytte däck på volvon o transporten, skönt för då behöver jag inte fundera på lördag.Och dessutom slapp jag dona det själv ;o)

Wilma har övat med Cissi , tror hon jollar lite med flit för hon är så duktig när hon vill o fokuserar men kanske det är svårt o fokusera nån längre tid när man är 8 år?? Själv tror jag det går bra för dom iaf, lite måste väl domaren vara överseende för det blir ju bara andra ggn hon visar "offentligt" så att säga.Cissi tycker jag ser fin ut iaf, hoppas dommaren tycker likadant...
Drömmen vore ju att få en till 41a för då har vi ju rätt att ansöka om SUCH på henne, men det vågar jag inte hoppas på....
Zdeno ser ut som en gubbmage...så det blir spännande vad han får..

Jag ska ju som sagt bada dom idag...Men det har varit - 10,1 här inatt o är - 7,5 nu så det känns lite motigt, håller på o tummlar svettfiltar nu, så sen ska jag väl prova nybilen sen o se om den är bra att dra med.


En skoda oktavia 4x4, diesel vart det, man ska få dra 1380 kg med den , mer än volvon !? Så det bör ju gå bra..Ser ut att bli en fin dag iaf !!

Så jag ibland ser det ut att slå in det man önskar...Jag vill bli rik, jag vill bli rik, rik,rik,rik...

Nä nu måste jag sätta fart...


Kommentarer
Postat av: jennie

ja ny bilen gick ju bra! blev bara ett damm måln när du svena förbi :-) trodde de var nå akut på gång jag... du som provat torr schampo, funkar de??

2010-10-21 @ 15:15:49
URL: http://apotin.blogg.se/
Postat av: Linda

SÅÅÅ fort gick det inte...

Ja visst funkar det men man får gnussa o gno på bra..

Jag var ner på klubben o badade, det var trav idag...

2010-10-21 @ 19:43:44
Postat av: Linda

jösses va snö och kallt du hade då! Och här gnäller jag över -4 grader och snö som svepte runt i luften under några minuter...



Visst är det underligt det där med volvo, alla säger att den är så bra att dra med, men de får ju knappt dra något om man tittar på vikt.

Subarun jag har ska jag sälja, börjar bli gammal, och den får dra 1800kg. Undrar vad jag ska köpa nu, då min transport väger 1500.

Tips?

2010-10-21 @ 20:01:41
URL: http://www.stuteri-finnsta.se
Postat av: jennie

oki. tur de bara är 2 då :-) värre är att jag har blivit sjuk! förkyld och feber :-( undrar om man orkar springa i grus då?

2010-10-21 @ 23:08:22
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0