Ihopsläpp.

Japp nu är det gjort och bra har det oxå gått.

Nu när utställningen är gjord så släppte jag ihop dom, skulle det bli bråk så behövde jag inte oroa mig för nå hältor inför utställningen iaf...
Men som dom coola pållar dom är så hände det inte så mkt.Skönt !! Dom smög runt varandra o åt hö om vartannat.Sen skulle dom nosa lite då men se det vart inge blommor o bin , Zdeno såg lite besviken ut "trodde det skulle spritta mer "såg han ut o tänka..

Cissi passade på att markera att jag e boss! och gissa ? det funkade!! Det brukar inte göra det annars för henne..

Ush matte ,hon e en surkärring..
Jag kan gärna flytta !!  Skrattade för Z for iväg i brallrundor så till o me Wilma vart imponerad, hon ville rida men efter ett tag säger hon " nja mamma han kan nog få gå i hagen idag" så provar jag en annan dag"...=o))

Looken är fixad oxå, nu e jag snyggast tycker han...Hmmmn.


På em så såg jag C började flörta lite o skvätta ,Z vaknade lite halvt, han pratade o hoppade på henne en ggn (dock var snoppen inte vaken )och shit va det small !!! Kärring!! Va flörtar du för då? Nu struntar jag i Dig!! Han såg mkt förnärmad ut...Kanske tappade han lusten totalt hoppas vi. Wilma anföll Z och då ser man ut som en fläta sen...

Sen måste jag lägga ut en bild av herr hårfager oxå...Visst ser det härligt ut?

Dom vart lyckliga för jag fyllde upp en häck med hö åt dom häromdan..

Hann fylla lite hö sen vart det matning av Martin en vända sen ut o dona resten..
Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0