Välkommen Älvåsens Jo-Såfin !

Ja då var hon här, Stort Tack till Maj o Pernilla som skjutsade hit henne.Och tack för titten!

Ni som inte vet nå om henne då ,så är hon född 2009 och är e.Älvåsens Latcho u.Älvåsens Jenna.Hon är mörkbrunskäck och jag har redan fallit för henne, hon påminner lite om Tilia i huvudet o uttrycket.

Hmmn vart har jag hamnat??

Vi släppte in henne direkt o än så länge går det bra,.Bara du håller avståndet så säger Tilia o Trine.
Vi gick runt lite i hagen o tur var det..En öppning var i backen, så då hade dom kunnat gå in på "gatan" mot Zdenos hage..

Hon får så gärna hälsa på,tycker Zdeno,så snygg som hon är, liksom samma som mig. ;o)

Vi gick in och fikade o pratade lite o värmde oss,det blåser nordvindar. Dom har lovat snö i em här och det ser ju lovande ut iaf.Nu ska jag ha henne här ett tag och tycker vi om varann så blir det köp, jag tror ju inte det är nån fara att jag INTE skulle gilla henne men man vet ju aldrig...Maj skojade lite och jag har ju inte SÅÅ bra erfarenheter av en brunskäck sen tidigare ;o) haha...Bergsget och påhittig var några ord dom beskrev henne med =o)


Akta dig, dom där är lite morrig dom...

Men jo jag kan nog bo här..Det finns mat...

Nu ska jag gå ut o kolla läget!


Kommentarer
Postat av: jennie

hon är bara för läcker!!

2010-11-09 @ 13:02:09
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0