Snö !! =o)

Ja igår när jag gjorde kväller med pållarna så började det småflyga lite snö.
I morse var det ca decimetern ! Jag fick stoppa ungarna för dom skulle ut o leka i snön 6,30....Så snabbt som dom gjorde sig klara för skola/dagis är det länge sen det hände, men se dom hann leka lite innan det var dags o åka. =o)

Lite spännande var det att åka för det är ju en ny bil o som vanligt oplogat..Den gick bra men nog märks det att det är en lättare bil allt, lite sladdrig var den ju , nu är ju jag bortskämd som e van vid pickisen o sen volvon men jag får väl vänja mig...

Kanske e dags o flytta cyklarna upp på skullen med.


"Himla bra ställe det här, jag känner na inte men hon ger mig go mat(hösilage) iaf..Kan vara värt o hålla sig väl med henne.."
Det verkar gå bra med Jossan o surtanterna iaf, Tilia har det lite jobbigt att hålla koll på vad hon gör o allt, dessutom vill ju Nelly o Dotty bekanta sig nu o det går ju INTE!!! Så hon har det lite rushigt med att valla bort fölar o jossan, dessutom hålla trine på plats, o hinna äta =o/ Men hon ger sig nog snart , det märks att Jossan inte tar henne på fullt allvar vilket retar Tilia ännu mer =o(   =o)Och dom har kunnat vara mycket elakare mot henne.

Tjohoo ,va kul me snö!!

Gammeltanterna brallade iväg me Puzzel en vända.

Har du lagt in mer halm? Vi har ätit upp allt du fyllde igår...
Halm ja, det måste jag få tag på, Vet ni nån som har typ 4 balar att sälja så hör gärna av er! Jag köper givetvis bara en med om det skulle vara så..
På återseende!
TACK FÖR GRATTISARNA I GB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0