Härlig dag!

Oj vad ofta jag lyckas printa nu då..
Iaf så har jag hunnit mucka av dom två sista hagarna idag, så nu får det vara tills våren.Visst muckar jag undan lite emellanåt bitvis på vintern med men bara där jag matar ...

Har iaf haft en riktigt rolig dag , varvat med nyttosakerna..=o) Wilma red zdeno med sadel för första ggn, gick bra fast nån ggn så tog han nå sprattelhopp, vet inte riktigt vad han försökte med och förmodligen inte han själv heller...;o) Kul !! tänkte han nog.

Vart ska vi nu då ? Ridbanan igen?...

Stå o sola kan vi göra...eller kolla på småglina..

Undrar vad han håller på med?? Hon ska ju borsta på en ,inte sitta så där!

Småfröknarna var på utflykt utan morsor, spännande!! Iof så hade "tjockisgänget" siesta bredvid men dom räknas inte ...

Stortmysigt att ha en rumpa att vila mot...Tycker Puzz.
Bella kan man inte anklaga för att vara tunn längre =o/ Hon är utan grimman..Och RUND ÖVERALLT.Hoppas det bor en Zorrybebbe därinne.


Men vad gör ni här själva?? undrar Puzz..

Vi är ute på äventyr!!

vad vill du då? Vi är modiga flickor så ropa INTE hit mamma!

Jaha vad hittar vi på nu då? undrar Nelly...

Sen red hon Puzz barbacka o galoperade till o med...Sen var det Cissis tur o där varvade Erik o Wilma med att rida..Fick ett så gott skratt för Wilma tog fart o skulle hoppa upp på C ,Erik står o håller i henne, då går Erik fram med C så Wilma har ingen ponny att hoppa upp på längre *asg* jösses va hon fräste...Pelle o Barre hade en skojig stund o undersökte fyrhjulingen grundligt medans jag skottade skit ...Hoppas inte det vart nå bitmärken i lacken =o/
Så idag har jag faktiskt hunnit med att bara gosa o njuta av mina pållar mitt i allt, så skönt, det har varit lite för lite tid ett tag för det ,men nu så har jag hunnit beta av många "måsten" som fått vänta länge....
Nu är det bara det o det o det kvar.....; o)
Soo Long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0