Dessa pållar...o skitväder!

Ja nu är det grått o har regnat hela natten = mer klet i hagarna =o( USH vad less jag blir!!

Jag har iaf lyckats knäppa lite kort på Nelly nu åt MC så nu kanske hon slutar morra ett tag ;o)Men det blir ju inga fina kort direkt men så är ju verkligheten, tyvärr...
Hon blir nog väldigt lik Trine tror jag..=o)

Sen har jag tagit nya kort av våran flodhäst oxå..Det är en från Norge som har hört av sig , får väl se om tycke uppstår eller hur det blir..


Ungarna har ju höstlov nu o vad tråkigt det är när det regnar, dom blir som ettriga knott , få se om jag åker till buspalatset en vända med dom. Fast jag har en massa annat som skulle ha gjorts med ju...Märks vad vi hittar på.

Igår var jag på siigtseeing till dalarna en  vända, trevligt prat o gott fika, sen så hände ju det som jag var rädd för...Jag blev lite kär =o/ Det hade jag väl egentligen räknat med för jag har kastat ett öga på tjejen sen hon varit fölunge och ja,nu har jag ett kanonerbjudande att överväga.. Egentligen så vet jag vad svaret blir men det är lite som måste ordnas först...Sen så kanske.
Nä nu ska jag stoppa Martin i vagnen o gå ut o göra nå i regnet...Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0